Hva gjør jeg dersom jeg har blitt fakturert for kjøpsbeløpet, men ikke har fått reward-rabatten?

Sjekk alltid om din reward-rabatt har blitt registrert automatisk på din re:member reward-side noen dager etter ditt kjøp. Dersom rabatten mot formodning ikke er registert i løpet av en uke, ta kontakt med kundeservice så vil vi sjekke opp dette for deg. Du kan melde inn manglende reward-rabatter ved kjøp inntil 3 måneder fra ordredato, kjøp som er eldre enn dette kan vi dessverre ikke registere manuelt for deg. 

Hvis du har blitt fakturert for kjøpsbeløpet, og ikke fått rabattbeløpet kan det være at du har blokkert for "cookies" i nettleseren. For mer informasjon om "cookies", klikk her. Dersom du ikke finner nøyaktig den informasjonen du leter etter der, ta kontakt med reward-kundeservice her. Vær nøye med å ta med alle opplysninger, fordi dette øker sannsynligheten for at vi raskere kan finne din savnede rabatt.

  • Butikk (der du handlet eller registrerte deg)
  • Navn (som du oppga ved gjennomføring av kjøpet)
  • Dato for kjøp
  • Ordrenummer
  • Beløp (totalsum eksklusiv frakt og eventuelle avgifter)